Kärleksmums

gah idag försökte ja mig på att baka mina favortiter, moccarutor för första gången men när ja nästan gjort hela första smeten så upptäcker ja att någon druckit upp  all mjölken och d va två halvfulla flaskor igår kväll, morr och så typiskt, undra va som hänt me min karma, haha, men fixa d så gott ja kunde och dem blev helt klart godkända av rolf och systers kille!:D Minns när ja va liten och man kom hem till farmor och hon hade gjort moccarutor då var man en liten lycklig tös och man käka bullar till förbannelse, haha därefter har ja fått mitt smeknamn kakmonstret! Så mumsigt!:)



såhär blev dem!:)

Efter det fixa jag räkbaguetter, då d verkar vara nån i huset som saknat min matlagning då alla ingredienser redan va hemköpta när ja kom från Thailand, så nu har ja stått o lagat mat i två dagar, igår pasta m baconröra och idag räkbaguetter me vitlök! Mumma!



Annars e ja fortfarande kass, jag som vill jobba!

Pussaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0