Ingen snäll bil jag har...

jaha då kom det, där fick jag tjii för att ja lämna bilen själv kvar här hemma medan jag drog till Thailand, nu har hon portesterat genom att säga till mig att hon snart pajjar generatorn! För jag tänkte ju åka till Borås och kolla på Papi, men d sa bilen NEJ till, eller aa pappa sa hon inte överlever dit.. haha så nu får ja väl lämna in henne eller om pappa kan hjälpa mig fixa henne! Meen d kanske är ödet för Madde och Liza skrev t mig att d hade en jättefin tikvalp kvar som liknar Tila som ja kunde få köpa!:) åå så sugen ja blir, men d värsta är ju att jag kommer jobba en del och vill ju inte utsätta puppie för o bli själv hemma, så ja hörde me dem nu om d får lite pengar om d ev skulle kunna passa henne på dagarna då för där bor ju hennes mamma och hon är van så då blir d ju inte så jättemkt konstigt för valpen så hade ju varit d bästa!:) Väntar ivrigt på svar!:D Hoppashoppas!

Nu håller jag på med middagen, blir sötpotatis och marinerad kyckling på bacon,annanas,lök och broccoli bädd serveras med örtsås! Låter inte så gott men d kan ja lova d är!;)

Dagen igår blev riktigt kul, va borta hos Jompa och hade utsläppet, d gick super! Sen testa vi rida hans två ston som även är till salu om någon som läser min blogg är ute efter häst eller vet någon. Jag och Nat visste inte om  d va ridna innan men vi band upp dem, sadla och tränsa utan problem och hoppa upp, båda va lite stissiga och min va lite hoppig annars gick d kanon!:) mkt nöjda!:) Sen tog vi tag i Jompas stall och mockade och fyllde upp alla boxar me spån och fyllde på vatten och hö åt alla, blev superfint så hoppas han blev glad när han kom efter jobbet!:)

Kraamar till er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0