Härlig dag!

Idag är jag uppe med tuppen och känner mig någorlunda pigg, fortfarande snarete och tjock i halsen men pigg, wunderbar !:) Och idag känner ja på mig att d blir en härlig dag, jag hoppas dock på solen övervinner molnen då den hela tiden försöker tränga sig igenom, hade suttit fint me lite sol!:)

Så nu ska ja ut o ta ut mina älsklingar sen bär d av bort till Jompa för att tämja dem otämjda!;) woppiduppi! Ska nog ta me mig säkerhetsväst fall i fall! har inte ridit sen ja gjort illa ryggen och vill ju inte att d ska gå upp igen! Fast den är dock inte helt hundra än! Blää!

Seeen är Nettan himla sugen på Ullared-shopping och på Borås-kolla på hunden Papi, men nu är d ju så att jag är sveriges sämsta bilförare så jag vet inte om ja vågar mig ut på vägarna så långt bort!:P Men hoppas modet kommer!



Hoppas alla får en underbar dag!:) Kramisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0