Galen fölis!

Heej!

Hjälp vilka hårda sparkar den lilla illbattingen i magen redan ger ifrån sig! Idag så stod ja o kände på Cassies mage och helt plötsligt känner ja världens spark på min hand så den lättar från magen! Hhaha vilken kraft en sån parvel i säck kan ha, undra va d kommer komma ut för ett monster egentligen!:P Och ändå är d 3 månder kvar!:P Cassie har börjat fyllt lite i juvren nu iaf!:) Kul d närmar sig!:D Läääängtar!

Gav mig på hästarna ordentligt idag och rykta, rykta och rykta, Sylvester har nästan sommarpäls nu igen, jättetunn och glansig!:) Så fin så! Chuck har mkt kvar att fäll ifrån sig och Cassie är något mittemellan men även hon e superglansig!:) Så fint när vinterpälsen försvinner tycker jag!:) Måste t ut hovslagare någon dag me, har själv raspat lite men blir så mmkt bättre när en riktigt hovslagare fixar o slipar ner dem, för man själv vågar inte ta alls mkt!:P

Måste säga att hjälp vad ja älskar alla mina hästar och hund! Dem gör mig lycklig, idag va alla kanon att greja med, stod som små ljus på stllgången :) Både Sylvester och Chuck fick stå ut me att ja masa me sadlar på dem men d verka båda vara världsvana med nu så då ja tror sadlarna ska ligga annorlunda varje dag, haha!

Inte hört något från M heller men vi ska ha filmkväll i morgon nere hos kusin så de ska bli kul, är jag kusin Richard, M, höder och brorsan!:) Najsnajs!

Nej nu ska ja gosa ner bredvid världens bästa Jessie för att vakna till en dag ja inte längtar till i morgon, TISDAG och så måste ja t Bfors på hemska ärenden!:(

Norris
Chuck Norris!:)



Cassie fettot försöker iaf hänga med här!;)

Nattinatt me söta drömmar! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0