Bilen fixad!

Heej!

Tur man har bröder i familjen, haha brorsan fixa bilen innan jag ens hunnit blinka!:) Så snällt, va en rem som hade gått sönder t generatorn, o pappa o bror fixa en ny t mig:). Kändes helt underbart o glida runt i min egna pärla igen!;) Så tack Brorsan o pappa!:) U are the best!

Idag har d varit strålande solsken ända från 6.30 på morgonen då Jessie såklart vägra sova o mer och ja va dötröttl:), efter en timme vakna Rolf och gick upp, då såg ja min chans så Jessie fick vara uppe me han på möra så ja fick sova en,två timme till! så underbart d va! Då ja va halvvaken trodde ja jag va bakfull och kunde inte minnas va ja gjort igår, d va skitläskigt! :P Haha så ja va nog ganska rejält trött för ja va inte ute på något alls igår!:P

Sen på fm åkte vi ut på furusjön och fiska, ingen fiskelycka men en härlig stund, Jessie fick följa me o åka fyrhjuling, hon höll t innanför min jacka de mesta av tiden där hon stensomna! så söt!:) Sen fick hon träffa Nanna och Ådi idag för första gången, Nanna va helt galen och så underbar att kolla på när hon busa runt, Jessie stod som ett frågetecken när Nanna hade damp o for runt överallt, va sjukt kul! Borde ha filmats!:D Jessie va inte alls leksugen utan kolla bara som om Nanna va helt dum i huvudet! Ska dit imorgon me tänkte ja så d får leka lite!:)

längtar tills i morgon då d ska va sol igen VÅR?!:D Hoppas!



Kraam till er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0