Sjukhuset!

Imorgon bär d av t näl för dubbelbesök, blir t att röntga huvudet troligen och sen det där obekväma igen, upp i äckliga stolen o vresa! Aja bara man får reda på hur d står till me allt är ja nöjd! Inget roligt o gå i ovetskap hela tiden, har dock inte fått tiden för operationen ännu utan detta är bara en koll eftersom min kropp gjorde sig av me nått konstigt som verkar vara något mkt konstigt då inget vet vad det är eller kan vara! Uuuuuh! Ja min kropp är inte fit for fight kan ja lova, känner mig sleten natt som dag!

Känslostormar till tusen har ja med, haha mamma höll på me ett fotoalbum till en på sitt gamla jobb och bland dem bilderna fanns d ett foto på en handikappad som sög sig fast i mitt hjärta direkt och gjorde att ja börja störtlipa, mamma va nog gott knäckt på mig iaf! Såg bilden o fick lite info, ja d räckte tydligen för o få mig o stortjuta! Stackars den tjejen, sånt gör att man aldrig vill klaga hur man har det!

Sen fick ja ut på nattliga aktiviteter o bravader denna natt, dock inga roliga såna;) utan fick telefonsamtal kl 01 att mina hästar var på rymmen, ja d va bara att slita sig själv ur sängen o raka spåret att hämta hem dem! Var Emelie N och Tony som hade sett dem och ringt mig och d hjälpte mig jättemkt, vad hade jag gjort utan dem, då kanske hästarna hade varit försvunan nu? eller inmosade i vägen? nej usch så ska man inte tänka, då hade ja me dött kan ja lova! Som tur va hade d inte en enda skåma på sig utan va i felfritt skick!:D Men ja fick inte mkt till sömn den natten o sen upp o jobba dan efter, inte så rockigt kan ja lova men haft d superlungt på jobbet idag så d har vart gött!

Sen red ja Chuck idag men d gick inget bra alls, den busen gick inte styra för 5 öre! Va gör man? Bah d va ingen kul ritt, varken för mig eller Chuck tror ja, bättre lycka nästa gång sig! Här är iaf en bild från oss idag som syster va gullig o fota!:)


Nej farbrorfrej nu ska jag nana! Sov så gott alla!

Pussa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0