Övertid.

Nyss hemkommen från övertiden och hunnit me en lång lång dusch d är d enda, syster passar Jessie så har d väldigt lungt! Gah ja har jobbat i 32 grader på övertiden, man blir ju mer än en zombie! så krångla d en hel del! Men tiden på jobbet gick fort iaf och en extra tusing tjänad!:D Men hade iaf d bra på fm på jobbet idag då ja stått utomhus o putsat lite ringar och lyckades då bränna mig på armarna! Fasen va gött!:D Få lite färg på denna bleka stackars kropp!:)



Har fortfarande inte fått sett min fölis och jag som är nyfiken så ja dör, blir lite sur faktiskt! Han måste ju veta hur ja känner mig? eller tror ni han är en luring? Alltid fått känslan att ja kan lita på han men man vet ju aldrig, börjar ju inse mer o mer ju äldre ja blir vilka folk d finns här i världen, många luringar helt enkelt! Men nu vet ja iaf att fölis är pigg och kry och helt mörk UTAN tecken! Så typiskt bara för ja önska det så mkt såklart! Tror ja har haft dålig karma d sista då inget går bra var ja än är men kan inte komma på vad ja gjort för ont som kan ge så mkt ont tillbaka! Aja får hoppas d går mot ljusare tider snart!:)

Inatt kommer nog Markus hem!:):):) Undra om ja känner igen min kille? Han säger att han odlat skägg och va ju väldigt längesen ja såg honom!:P Imorgon fyller han år med men ja jobbar ju men får förska vara pigg efter jobbet så vi kan ut o hitta på något!:)

Nej nu blir d natten!

Puss och kram!






Kommentarer
Postat av: - Emelie

Sååå söt du e!

Och fölet var också väldigt söt även fast den inte har ngt i pannan;)

2011-06-30 @ 23:21:49
URL: http://www.emeliieeliiasson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0