en snabbis!

Haha nu gör ja en snabbis här! Sitter på jobbet och väntar på lunchrasten, cirkus 2 min kvar så gött! D¨å ska ja ockupera vilorummet, för ja sov ingenting inatt och ja e tröttare än en bäver, tror ja hade fått i mig en enrgidrick för sent för pigg va ja, sen va d dunderåska så ja blev lite rädd en gång o väckte Markus för då trodde ja d va kört för vår del, men ja lever idag så hade tur;) inte varit me om liknande väder sen Australien, my god! Men mysigt må ja säga!

Igår va d shopping me älskpälsk, jag köpte mig en 46 tums lcd tv så nu kan man ha filmmys! Dock gjordee ja åt 10 papp och den vita faran va maxlastad! Är så glad i min rostiga fula bil som ställer upp!:)
Åh Va bra ja hart! Hus, man, hund, bil, jobb och hästar :D Lycklig!

Ja stormtrivs i huset också!:) Ja och älskling har klippt gräs, lastat ved, rivit lite och fått upp d mesta så d känns riktigt bra!:) Bilder kommer, lite tråkigt vi inte tagit före o efter bilder bara då gräsmattan inte vart klippt på 4 år!!! Så stor skillnad! Men ska föröska mig på lite bilder på huset och trädgården så ni får se!:=)

nej nu får ja dra mig på lunch!



Pussss



Kommentarer
Postat av: Anonym

bara barn som fattas nu då :)

2011-06-08 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0