Stallet!

Tjenis!
Idag Blev d bara massa kvalitetstid me mina liv i stallet! Jag har nog världens bästa hästar, d är lugna, jätteroliga och vääldigt mysiga, Chuck kan trycka sig emot en och är precis som han säger älska mig mest! Haha samma me Sylvester han bara njuter när man bortsar och grejar me han, så idag hade ja en riktigt gosestund i stallet!:) Så himla mysigt!  
 Jag och Chuck tog även en ridtur i skogen idag igen, vi klättra och lite sånt för att han ska bygga lite muskler nu i början! Han är lugn och cool för att vara andra gången som vi rider ut själva, inridningen har gått riktigt bra måste ja säga!:D Enda som inte satt sig helt än är styrningen, han svänger och sånt när ja vill men ibland inte, han kanske bara är envis? sen blir han lite väl ïvrig emellanåt! Då tycker han d ska gå undan!;) Älskar mina hästar hur mkt som helst, vad vore livet utan er?

Markus e ju på fiskeresa och inte mkt ja hört ifrån honom sen han åkte, vi ska prata när han kommer hem om hur vi ska lösa allt! Känns inte som vi riktigt kan bygga upp något när han e borta så mkt, d e så ja känner iaf, för direkt vi blev ihop fick ju han jobbet så vi har ju inte hunnit me varandra alls sen dess. så typsikt:(. Men ibland tar livet andra vägar än man vill, inte kul alls!.. Men allt löser sig alltid på d ena eller andra sättet!


Nu får ja krypa ner o somna till Jessies söta snarkningar!


:D
Nattinatt!

puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0