Operation!

Tjooosan!:D

Har varit utan internet här uppe i vildmarken men nu fick ja igång det trådlösa! Ska ringa Telia och se om ja kan få ordentligt bredband här ute, hade vart soft!:D

Men nu är ja äntligen opererad! :)

Christian var så snäll och körde mig eftersom ja inte fick köra bil hem själv efter operationen och han erbjöd sig att köra, Tack! Världens bästa är du! Allt gick smidigt och vi var där en timme innan för att ja skulle få lugnande och en typ bedövningstablett! Kände av dem ganska fort för ja blev helt snurrig, kändes som ja vingla och gick i slowmotion!:P

Égentligen skulle ja ha blivit sövd men d hade en ny tillväga gångsmetod nu under semestern så det var bedövning bara som gällde och jag fick 4 SPRUTOR instuckna i min stackars livmoder! Det gjorde så ont att ja börja gråta, pinsamt men jag kände mig lite liten och rädd!:( Men när väl bedövningen va klar skar d ut beten som var drabbad av dumma cellförändringar sen stoppa d blodflödet och brände och sen var de klart! Så det gick fort! Har bara blött lite nu efteråt och jätteont gör det inte!:) Nu hoppas ja bara att d fick bort allt för ja vill inte göra om det! Beten e inskickad för analys sen får ja svaret om några veckor och så ska ja på kontroll om nån månad igen!:D Men ja e lycklig att d är överstökat!:D Tur d har såna koller, tack för sveriges sjukvård!

Idag är ja sjukskriven och har gottat mig ute i solen!:) Så skönt! Men nu gissar jag vi får kanon sommarväder i 3 veckor bara för att ja inte får bada!:P Skulle ju inte förvåna mig!:/

.............................................................

Ja som ni vet bor ja nu på landet nu med Jessie, Sylvester och Chuck!:D Mys! Har hållt på städat och slängt massa grejjer från huset men kan säga att d är evighetsgöra här! Simon va även här en dag, rörmokare, för att se om ja kan få vatten så ja kan bada och tvätta mig på toaletten, d han sa var att d var bland d värre han sett och efter det har han inte hört av sig"! Hahahaha tror inte han var så sugen! hihi! Så ja får väl överleva ändå!;)

Nej nu ska ja ut igen, men nu vet ni att jag lever!:D



Kram till er alla!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0