Najsbajs!

Haft en purfekt dag idag, jobbat, sen hem och fick stark Thaimat, yammi sen ut t högelund, där fick ja sätta upp hagen då halva var nere! vad grejjar mina hästar med egentligen?? Ändå e d rejält me ström! Hum! Sen bar d av t sjön, där tog d en evighet innnan ja kom i men varmt va det!:) Va där o sola bra länge sen blev d en offroad tur me 4hjulingen i skogen och nu ligger ´ja hemma i sängen och ska ivänta morgondagen, inget ja ser fram emot direkt då ja jobbar 07-20.00.. Aja får se d positiva i det, pengar!;)

Undra om ja kan nå mitt mål, 100tusen innan höst,vinter?:P

Dock har ja en grejj ja verkligen vill göra för pengarna, jag e ju superdepp över min hy, och d har ju bra ställen i thailand för ingrepp så fundera på ta semester där och samtidigt se om d kan fixa t min hy i ansiktet! Om det skulle gå vore ja världens lyckligaste flicka! Mår sjukt dåligt över hur jag ser ut, it ruins my life!:( usch!

Nej nu ska ja försöka smyga mig in i drömmarnas värld!

natti på er!

pussa




Kommentarer
Postat av: aaa

men gumman, du är super fin även i ansiktet:). inte ska du göra nga behandlingar utomlands. tänk i fall de händer ngt och isf få ut ersättning osv osv.. bättre om du promt ska göra en sån sak att göra det i sverige. men finns ju så många bra medel samt olika metoder som inte kostar nga 100tusen.



bättre att ta dom pengarna isf och bygga upp ditt lilla hus i skogen, o fixa till hästarna och såna saker som du kan ha riktig anvädning för :).lycka till iaf :)

2011-07-18 @ 12:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0