kaputt

Tjooosan!

Gash inte bra o vara hurtig, allt grejjande o tränande igår tog hårt på min rygg så nu e den värre än någonsin! så e väl dags att åka t läkarn, konstigaste är ju att d gör inte ont o klämma, trycka på den utan d är när ja vrir mig eller rör mig på spec sätt, är så stel idag så ja ser helt handikappad ut när ja går runt här! Tänk va ett par drinkar för mkt kan ställa till med! Inte kul, ja som vill träna..

så nu ska ja bara ta d lungt tills ja fått den kollad.

Idag har ja städat inne och i stallet, tvättat och diskat sen gjort Chokladbollar och nu håller jag på me middagen, får bli fisk och hemmagjord potatismos idag, mumma:) Sen har ja Saknat mitt jobb ida me och bara väntat på dem ska ringa o säga att jag kan komma och d gjorde dem till sist så ja får rycka in o jobba ons, tors så nu e ja glad:):) Men tycker synd om Lillebrorsan som får gå här hemma själv!:( Ingen som vet något jobb till honom? 


Diesel som ja passa ibland förr men som nu vilar i d sälla jaktmarkerna! sakna!:(

Åh vad ja e sugen på o skaffa vovve!  

Pusssa!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0