Solaat!

Tjooosan!

Idag så hängde ja på kusin Johan in t Bfors o götta mig i Solarium, va nog minst ett år sen sist och ja mådde rikitgt gott efteråt, man känner sig så mkt himla fräschare me lite brun färg i fejjan! görnajs! Roligt o träffa Johan igen o tjata, han ska troligen flytta iväg t Oslo igen! Tråkigt,  Men så e ju livet, inte många som stannar kvar i Långed! Men tisselskog, d e grejer det!;)

tisselskog

Sen v'l hemma så har Brorsan varit så söt o fixat stallet t mig efter jobbet så d enda ja behövde göra va o ta in hästarna, känns så konstigt när man får så mkt hjälp! Men lyxigt o ha en egen stalldräng! haha.. Sen gjorde vi Thaimat och prata Australien, varför ska man bli så sugen bara o prata påt? Nu e ja gör sugen på åka dit me brorsan, då han e arbetlös och bara spederar sin tid på att vara rastlös, så tycker jag d e nu han borde passa på, för att få jobb där nere tror ja e görlätt för honom!:) Och då kan ja följa me som guide;) uberbra! Fast ja borde nog börja lugna mig!



Nej nu ska ja förbereda mig psykist och fysiskt för 13 timmars arbete imorgon! Ingen lust egentligen för ja hinner inte me något annat, men va gör man inte! Får ju snart långledigt så!:)

<3

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0