Lövbiff!

Det blev som jag trodde,:) ja fick jobba över idag och hade Riktigt soft arbete! Så nu har d blivit 2, 13 timmars dagar så nu känner ja mig som en söndermosad mygga, och en mätt sådan, inte alltför pigg me andra ord, första gången på länge ja inte såg fram emot o mocka och fixa ordning i stallet! Men allt för bebisarna!<3

haha o nu känner ja mig lugn i hjärtat igen då jag och Rasmus bestämt oss för att bara vara vänner, jag förhasta mig nog alldeles för mkt, kände inte så mkt som ja trodde, this heart of ice? har nog blivit för självständig!  Kändes inte rätt alls, men varför ha bråttom, får fortsätta vänta på min cowboy ist, vet att han finns nånstans i världen.;)


nej nu ska ja se om ja kan varva ner o sova, fick jobb imorgon me sen är d helg äntligen!:)


O va ja vill ha hem min älskade Scirrocco nu men kontraktet går ut i sep! Uscha!

Nattinatt och sov sött alla!

Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0