levande

Nu är ja lite mer levande igen! :) Har bara velat ha en yxa och huggt av mig huvudet idag! hade vart skönt!

Var på hotellet igår med Emma, Aminda, Kenny och Jonte men va ju inte gör social och ändå tjöta ja me Emma in. Har så dåligt samvete! förlåt mig gumman!<3

och vilken fantasi ja måste ha, haha ja mumla t Emma igår när vi va hemma här att någon hade tagit hennes kläder och att vi måste slå ner dem! hahahaha!


sminkad och fixad innan utgång!  Haha men ser lite bitchig ut?

haha idag fick ja se att ja har 1200människor som vill träffa mig på en sida och 400 obesvarade mail! Va gulligt o va glad man blir av att läsa alla, superfina mail, ett blev ja lite extra rörd av, en som hade skrivit - Du verkar vara och ser ut som en sån tjej man vill dela hela sitt liv med!:)  Då blir man helt superglad!  

Idag är ja sådär extremt gosesjuk och saknar förhållande! Men nån gång ska ja väl me bli kär igen förhoppningsvis! Finns dock en person som ja nog inte hade tvekat en sek att gifta mig med! haha men där är d nog helt omöjligt för min del!:P

Mm nej om man ska få sig lite ork och springa ut o slänga skit!

Pussaaa 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0