Jag har köpt mig BIL!:):)

Åh så lycklig jag är! haha nu har ja äntligen känt känslan hur d är att äga en egen bil efter man fått körkort!:) Och d va kärlek vid första ögonkastet. Fick se annonsen på Bfors torget o skumma igenom annonsen! Sen fick ja fnatt och springer in o väcker brorsan så läser ja upp annonsen för han när han halvsover och d enda han säger är KÖP! :):) Så ja skickar ett mess o undrar om den finns kvar och han sa än så länge men kommer en om 2 tim o ville hämta och 20 andra har ringt så isf får du komma direkt och ja bara ja kommer nu och som sagt kärlek direkt så ja tog henne! Men va nervös ja var! haha och ja skulle köra hem han som visa bilen sen och ja o köra i en stad, herregud ja orsaka lite kaos och hade småpanik, han va nog rätt imponerad på min körning iaf! haha. 

såhär ser pärlan ut!:)



haha måste tvätta rutan för hand då spolarvätskan inte funkar!:P

finns till o med centrallås och elhissar!:)

Nöjd!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0