Sool!

Åh d är helt underbart väder ute, suttit ute i solen ett bra tag o d värmer verkligen då e d skönt o va ledig!:) Mot ena hussidan har även gräset tittat fram, känns som man inte sett gräs sen ja vet inte när så bara d blir man ju glad av! Kan ju hoppas våren e på väg nu på riktigt!:) Men dock har d ju varnat för rejält kallt väder nu framöver! 16 minus läste ja nånstans! Brrr! Hoppas ja hunnit komma iväg till dess!;) haha..

Nu ska ja upp och göra en surprise till pappa när han kommer hem! Tänkte upp o städa o dona litte i hans hus!:) Så hoppas ja han blir glad! Sen bär d nog iväg mot Bfors för spån och ev solning!:)

Men lite depp är jag idag pch d är för min hud känns som den blivit värre igen, varför? Tror d e därför ja vart så immun mot killar, för min hud är som den är och ja mår dåligt så fort nån tittar på mig det drar ner självkänslan i bott, kan inte slappna av!:( Men hoppas d nångång går o göra något åt huden bara!:( d vore en dröm!


Älsklings Scirrocco och Angelica på dressyrtävling!:)

Pusssa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0