Sjuk!

Ja nu fick ja tjii för att ja gått o vart så nöjd att jag aldrig blivit sjuk i vinter fast alla runt mig varit det, men nu så blev jag riktigt dundersjuk och precis lagom tills den långa resan hem, fick antibiotika innan flyget gick så lindra kanske något!  Flyget var nog d värsta ja varit med om, så gärna jag ville ha en pistol o skjuta mig flera gånger om! Mensvärk, dundertäppt i både näsa o hals, näsan bara forsa i 11 tim, spränghuvudvärk, kass i magen, feber och trött som få och min kropp o huvud vägra sova och var nära att svimma varje gång ja reste mig! Hade en gubbe bredvid mig som tog hand om mig, han klappa mig på kinden hela tiden, lite läskigt kanske men antar han va orolig bara, så snällt! Nej usch va ja klagar men den resan hem var inge rolig men d e ju inte bara glansdagar här i livet och har ju fått haft d bra i 2 veckor nu så varför inte jämna ut d me o bli sjuk nu?;) Christian hämta mig i stad, var hemma kl 05 imorse! Så himla snäll är han!

Så nu är jag hemma i sverige och kylan igen och det känns skönt, spec nu när ja är sjuk!:) Va så mysigt o träffa hästarna, Sylvester har blivit jättejätte ljus! Han ser nästan helt vit ut på rygg och magen!:) Kul! Cassie är fet som få men känner fortfarande inte fölisen sparka, undra när d börjar kännas eller om ja haft otur o varit o känt varenda gång den sover?!:)

Vad tror ni att d blir för kön? Jag tror på en hingst! ;) Guuud va ja längtar!:)

Cassandra SWB

Nej nu ska ja gosa ner mig i min alldeles egna säng! Så skönt!

pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0