Johnny Level!

hahah igår vann vi en nalle på pilkastning, vi var 4 st som hjälptes åt och d gick skitbra!:D haha fick mig en blå stor nalle och ja va så lycklig! Här är jag och min son johnny Level, en thailändare som döpt honom, haha.. gullig va?;) Är nyförlovad med! haha ja o Linda hitta oss ringar igår och tog tillfället i akt!;)



Idag har vi legat på stranden i 3 tim och ska snart bege oss ut för middag på restaurang, sen blir d marknad, kanske fixa mig en syster till Johnny! Värsta är bara hur man ska få me sig dem hem? Kan ju inte överge mina barn här i thailand! haha.
 Efter Marknaden blir d MASSAGE! Mmmm så underbart!:) Kostar typ 90 kr för massage en timme! :D

6 dagar kvar här i Thailand! Var tar dagarna vägen? Vill inte hem så snart!:( Men saknar mina älsklingar så ska ändå bli skönt o få gosa me dem igen!

Sen minns ja inte om ni kommer ihåg ett inlägg om att ja kunde gifta mig me nån men att d verkar omöjligt! Men vem vet! Inget är omöjligt kanske?:P

 

puuuusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0