Flyg!

gash sitter här och letar förbrilt efter flystol till Phuket! Ringt ticket två gånger, första gången stämde inte priset på deras hemsida och idag när ja ringde hade den gått åt som ja ville boka, så gäller nog o sitta som en hök! haha.! Men imorgon e ja ledig så då ska ja banne mig va på min vakt hela tiden!:) hoppashoppas! Åker så snart ja får mig en biljett!:)  Ska även Packa, fixa spån t stallet så d klarar sig här, sen kanske fixa håret, sola? så ja e lite förberedd! Är vit som ett spöke just nu, inge kul alls o vakna upp på morgonen o bli bländad i toaspegeln, fyyy!

Hästara har ja haft lite dålig uppdatering om d sista men d är för d inte hänt så mkt, kan fortfarande inte rida pga av ryggen men ska försöka på d imorgon o se hur d känns:)

 Cassie har även gått ner i vikt, vet inte om ja tycker d är bra eller dåligt! Nu börjar hon dock se normal ut! Tror hon fått en liten depp period då hennes två andra ston försvann! Nu e d bara 4 månader kvar tills fölis!
 Sylvester är tjock och galen! tror han är mer i luften än på backen, han flyger verkligen rätt upp hur högt som helst, och skuttar och har sig konstant, ska ta me kameran imorgon ska ni se världens stolligaste häst! haha han va så rolig när ja la ut en ny bal häromdan me! Han reste sig på den!;) Så han stod me båda frambenen över den som en vanlig människa lutar sig mot något! haha d där e nog den knäppaste hästen ja nånsin haft!;) sen lekte han polis och tjuv me mig flera gånger när ja höll på fixa i hagen! Han kom trippandes, så nudda han mig som "du är," sen bar d i raketfart ifrån mig, haha, sen kom han igen och gjorde samma grej och detta upprepade han 5 gånger! tills han nog till slut tröttna när han märkte jag aldrig orka springa efter o jaga han! haha..

Nej nu ska ja hoppa i säng, varit så yr och illamående d sista! usch så vill bara sova bort d o bli bra!


Jag och kusinen Max för längelängesen!:) Myspys!

sov så gott o dröm sött!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0