Extas!

Heeej!

nu har ja vart sådär dålig igen på uppdatera, men d är för ja fått jobbat hela veckan och efter jobbet är jag en totalt orkeslös Nettan ,all min energi går under dagen, ja e så flum där!:P Får höra att ja e totalt omöjlig och galen var dag:). haha igår då skratta en timme i sträck då va både ja o arbetkompisarna knäckta sen! 

....................................................................................................................................
:D
Extas är jag för att för att när ja va ute o skotta skit förut då fick ja världens ide!:D:D Men d e ju d att den andra ska nappa med! haha men vet d finns en med lite för många hästar och som behöver hjälp me dem och så har han ett stoooort tomt hus! Då tänkte ja att om ja hjälper han me stallet där, så kanske ja kan få hyra hans hus för en billig peng? Då blir d ju två flugor i en smäll, han får hjälp och ja får ett eget hus, och d ligger ju hur fint som helst, sjöutsikt och grejjer och är som en herrgård..... nästan iaf!:) hade vart grymt skojj!:) Så va tror ni? Vore d något? Ja borde väl snart skaffa eget vilket som.. 23 år på söndag! hjälp... 

Ska försöka smyga fram min plan t helgen! Men d värsta är ju o bo i sånt stort hus själv, ingen som vill flytta in me mig isf? haha!

Ska bli spännande o se va han tycker om min plan, tror ju inte han hyr ut det men hoppas kan man alltid hoppas!:)


Jag och Diesel en gång i tiden n'r ja va hundvak, en amstaff!:) Ja är kär i Amstaff rasen efter Tila snodde mitt hjärta!<3

Varit hundvakt idag åt grannens mysiga labradorkorsning Bella, kuligt!:)

nej nu ska ja fluffa t mina vänner i sängen o gosa ner mig för ännu en dag på jobbet!

Pussa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0