Dyyrt!

Heej!

Visst är d så att man så mkt som kollar på en affär så blir man nästan 1000kr fattigare me en gång? Haha iaf jag, kan ju aldrig hålla mig, men pengar är till för o rullas, Idag kom ja hem me ett par nya svindyyyra skogsskor, rejäla gåkängor! Så nu ska ja jaggemejj ut o röra på mig massa och har bestämt mig för att gå pilgrimsleden! E så sugen! Hade d inte vart hur mysigt som helst och gått den o ha tält, sovsäck me sig och fiskespö och en tändare och lite mat och hika,campa ett par dagar på vägen!:) Måste ha sommar först och nån som vill hänga på för själv skulle ja nog vara helt lost i skogen!:) Kommer bli skitkul isf!:) Om d finns fler som känner som jag då vill säga! haha..

Så fick ja ett par nya gummistövlar av min pappa i födelsedagspresent!:) Tack pappa!:) 

snart kommer nog Johan och Felicia på film!:) Myspys!



Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

gillart

2011-02-04 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0