Köp min bil?

ååååh så gött me fredag, så gött att ja nyss stensomna och sov bort halva dan(2tim)! inte bra!;) Fredagar som ja vill ha gjort så mkt, hade planerat massa men energin e ju som bortblåst när d e regn, blåst och ruggigt kallt ute! Uuuuh!
 Men men hoppas på bättre imorrn för jag vill riiiiida!:) Vill rida min explosiva bomb Chuck Norris!;) Han har blivit heltokig men har insett d är fodret å nu ska vi minska ner på spannmålet, han bocka till o me sist när ja hade en här o provred,  haha ja som har intalat dem vilken snäll och underbar häst han är som aldrig gör någonting, men tjoo´fff så förvandlades han till ett jättemonster! Men inga avflugningar och inga ben brutna så d är väl positivt iaf va? haha..  

Ja har grubblat en hel del me, trodde ju inte Chuck och Sylvester skulle bli så himla stora, dem ligger ju runt,drygt 160 båda två och ja me mina dvärgben tycker d är lite för stooort! Eftersom ja knappt inte når upp o tränsa Chuck, knappt me pall.. Så nu saknar ja min lilla Scirrocco på 150 och har lite förhoppningar på att Jenny skulle vilja byta honom mot Chuck ett tag framöver, hon e ju längre än va ja e med så tror chuck skulle passa henne som handen i handsken, eller om hon till o me skulle vilja köpa honom? För ja har lite för många hästar, och lite för stora som sagt! Men d värsta är bara att ja älskar mina hästar enormt så är ju så himla svårt, bara jobbigt o tänka på o sälja..:( Ja skulle vilja ha min egna gård o ha alla på me egna fodervärdar om ja inte skulle hinna me, ja d vill jag! Vore ypperligt fint!

attans ja känner mig förkyld också... Hoppas d bara är en förbipasserande en!

Satt ut min bil på annons har ja gjort med, fått ett svar, ett väldigt mysko svar, varför råkar ja alltid ut för allt mysko? D är frågan.. haha eller så är frågan vem som blir årets jordgubbodlare kanke? Emma, hahaha, nej fan ja e övertrött.. Men mysko svaret är iaf ett svar på engelska av en gubbe som är ingenjör, som nu befinner sig på ett skepp till frankrike men som ska göra nått i polen som vill sätta över pengar!! Va e d för sjukt liksom? Fattar ingenting, och han heter Bryan greenberg och försökt sökt på d men då är d en känd sångare?! Aja kan väl vara fler som heter så men ja låter detta vara mysko ett tag till..

nej nu ska ja ta in odjuren i stallet, igår va dem verkligen odjur då ja va uppe i skiten och sprang och nästan så ja doppa näsan i den dygan tur att benen klara av o springa runt i där, allt bara för att Diamant är en stor jäkla bitch som tror hon är något och kan göra vad hon vill som hon också kan, haha, grrr, morr, arrrrrg, förbannad... nej nu får ja ta tag i detta!

Och btw, ja har träffat någon litegranna, wuppiduppi!

Ha en bra helg om vi inte hörs förrän efter!

Kraam på er!



Kommentarer
Postat av: emma

frågan lyyyyder....vem blir årets jordgubbsodlareee? ;)

2011-12-12 @ 03:54:10
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0