Resa

Sitter och kollar lite resor nu till Grekland och Turkiet, Turkiet har ja ju varit en gång men kan tänka mig dit igen också men helst Grekland, nytt ställe och nya upptäckter!:D Är bara en vecka kvar tills ja kan dra, har frågat om en veckas semester och var okej för basen, ska bli så jäkla gött, längtar som en tok redan!:) Var i Thailand i februari så känns som d är dags nu igen! :)

Idag efter jobbet somna ja ute i solen, har tedens att somna på fredagar efter jobbet, måste ju betyda att ja har ett slitit jobb så ja e helt borta varje veckoslut!;) haha.. Trivts väldigt bra på jobbet nu med alla folk, lite tråkigt nu bara att inte veta var ja hamnar på måndag, för nu i 6 veckor har ja varit fast vid min favoritmaskin men nu e ju semestern över och alla ordinare är på plats så nu kommer ja börja åka runt igen t alla olika maskiner, lite jobbigt ibland tycker jag då ja hellre e fast på samma ställe! men men ja får ju pengar i vilket fall som helst!:)

Sen nu på kvällinga har ja varit lite uggen så bestämde mig för att åka ut hit t Rolf och ta en långpromenad i skogen, blev över en timme och d va riktigt uppfriskande! Herlisch! Nu vet ja inte va en ska hitta på! Men blir nog ganska tidigt i säng så man e pigg i morgon då blir d ev shopping och sedan partajj! whiiie!:)



Trevlig helg önskar ja er alla!:)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0