illa...

Usch sitter här hos Rolf i soffan och är bakfull som ett as, och ett as är precis va ja känner mig idag, tror inte Emma och några vänner e speciellt glad på mig idag då ja hade 20 missade samtal igår! Jag och alkohol är nog ingen bra kombination, stackars alla runt mig.. Va ute på partajj i Bfors, skitkul verkligen och träffa massa folk som man inte träffat på gör länge, och så hamna man på efterfest hos Bullen och där stensomna jag så hade smått panik att ta mig hem imorse, men så man bäddar får man ligga! Så va snäppet för full igår!


Så nu ska ja upp o krypa under täcket en stund o se om man sedan kan vakna och känna sig som en bättre människa!

Kram till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0