Hovis!

Nu har hovslagaren varit här och gett manikyr t mina hästar.. Sylvester var supersnäll medan Chuck höll på masa! Men vara inte så länge som tur var! Så nu har dem trimmade små hovisar igen! Synd d ska regna så förbannat annars hade d vart gott o gett sig ut på en ridtur me Chuck nu, e så sugen!:D Men men d får bli när vädret är på min sida och istället ska ja strax upp t stallet o gosa och borsta på dem!:) Mys!



Annars har d bara vart jobb idag och på jobbet fick ja ångest, då en kalla mig väldigt "gammal", haha bara för ja inte har spotify? Och fick även höra att ja e en konstig 23 åring på många sätt, och det gav mig lite att fundera på och sug på egen lägenhet och leva lite som alla andra, haha har ju alltid bott ute i skogen och vart ganska ensam, så kanske e dags o skaffa sig lägenhet o bli lite social? Fast att ja tror ja får krupp där men e ju värt o pröva?, Men bara tills vidare tills man träffat sin drömprins, för då kan man ju senare bara flytta tillbaka ut på landet! Nästan så ja e lite sugen på Borås nu, men bara lite. Haha ni ser, ja vet inte va ja vill i mitt liv just nu, därför d e så rörigt tror jag! Men glad är jag!:)

O får man tråna efter en äldre man? bara tråna, hahaha..

Nej nu ska ja pussa på mina liv!

kramar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0