wiiihuu!

Ja då va inte Dalslandsflickan singel längre!:D Jag och Markus bestämde igår att vi ska va tsm!:) Känns superduper!:) haha tänkte på d förut och om ja får hus nu så är d enda som saknas barn och ett helt fast jobb!:P annars har ja hund, bil, man, häst, jobb(timmar) och snart hus om lånet går igenom!:D Kan inte vara ant än
lycklig!:)


Var och kolla på huset idag igen!:) Och nu denna gången kändes d som ja vill flytta in me en gång! Men huset är jättestooort, haha 6 rum o kök! Stor trädgård också så man har en massa o pyssla me!:) Kommer lägga upp här allt som ska förändras och donas med sen resultat! ska bli så kul, gäller bara att få pengar o tid över för allt efter jobb, hund och hästar är fixade med! Blir mkt framöver men det är kul tycker jag!:) Huset ligger bra med, nära konsum, sjön och en lekplats!:) och ungefär 1 mil ifrån stallet mitt:) Perfekt! Men nu är ju detta om lån och ingen annan bjuder på det mer!:D Hoppas hoppas!

Haha här får ni en bild på toaletten då den va jättefin!:D Dock skulle ja vilja ha badkar! Älskar bada!


Nyss kollat massa i Ikea och drömmer mig bort!:P, Denna sängen e ja gott sugen på o köpa!
Läcker va?=):)

Varit ute på en skogstur me Jessie, supermys, men tror inte ja e helt hundra i kropp för blev heelt död! Funderar
på gå o lägga mig o vila ett tag, men först blir d nog fattigariddare ja ska tillaga till alla i huset som nu är 4 st!:P

Världens finaste Jessie!


Nej nu ska ja sätta fart me smeten, sen vila och sen dona ordning lite och kolla över allt ja har!

GLAD PÅSK PÅ ER!:)
 
Kram



Kommentarer
Postat av: Eme, <3

Tänk att min syster börjar få ett riktigt liv utanför skogarna här ;) Tsss! Istället blir det jag som kommer hit x) Haha!

Men sängen verka mysig :D Och huset verkade jättefint! Negativa saken e ju bara din granne... Usch!

Men du kommer allt få det bra :D !

Pusssssssss! <3

2011-04-22 @ 20:17:02
URL: http://theoonlyoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0