Övertrött!

För bövelen gudar hur kunde ni med att göra mig så fruktansvärt övertrött redan från de att ja vakna imorse! Man kan ju tro jag är en pappegojja på amfetamin så mkt som ja tjötat idag, fick till o med ont i huvudet av mig själv, tänk då mina stackars arbetskollegor, haha! Tror alla gick där me små hål i huvudet fram tills frukosten då ja äntligen coola ner! då va ja helt plötsligt ubersleten istället och ville somna knall på fall men d gick ju INTE eftersom ja BARA då hade 11 timmar kvar att jobba! Vid 16 beställde ja en Redbull till middagen och känslig som ja är för koffein så fnittra ja 4 timmar i sträck efter den...D blev heltokigt! Haft en superdag på jobbet, I like my workingmates! :)

Väl hemma sen va Jessie helt plötsligt tokig o flög runt som en jude, sådan ägare sådan hund? :P Vi klickar bra! haha.. Hon va så mysig, men sen va d inte lika mysigt när hon bestämde sig för att kissa ner min säng medan jag kissa på toaletten! Hundj?vell va hon just då för vi hade precis innan varit ute och gott på promenad! why ? Så d va bara för mig att se glad ut och lägga mig i pisset......
 Haha eller inte;) D va byta fort som attans så nu har aj ist d rent o fint och Jessie har satt igång me sin kolosalla snarkning så e väl dags för mig med nu, känner att ja e sugen på att ge mig in i drömmarnas värld!



Haha jusst d ja pröva på att lyfta ner papper idag me trucken, d gick i snigelfart men ner fick ja det, min maskinförare tog sig för huvudet ett par gånger men ja vandalisera trots allt inget!;) haha.. Ja va så lycklig! Efter många år så fick ja äntligen chans att pröva och ja klarat:) Då hade ja ett smiley face bra länge efter det! Underbar känsla:)

Såhär glad va jag!


google hittad

Nej nu ska ja sluta mala...

nattinatti på er!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0