kökssoffan

Gash så slut ja är i armar o kropp, stått me slip hela dan och försökt få kökssoffan fin och börjar bli resultat! Supernöjd!




Nästan klar me slipningen, bara hörn kvar som ja inte kommer åt så måste ha lite andra grejjer sen blir d iväg o köpa färg o kladda på!:D
Visst e den söt?:) Soffan  är nog en bete över 50 år skulle ja gissa!:)

Sen har jag kapat ved me brorsan idag sen kom Markus upp t pappa och har vart me o hjält t o grejjat, blev även en skogstur i skogen och vi gick till en liten damm, så mysigt och så vackert me alla vitsippor och blåsippor överallt, sveriges vår skulle ja inte byta bort mot något i hela världen, så otroligt fin och man blir så lycklig! Om ja nån gång ska gifta mig ska d vara i ett hav av vitsippor! Jag älskart! :)


Och ja måste säga va ja läängtar efter huset nu!:)

Pussssa 




Kommentarer
Postat av: Eme, <3

Jag tycker du ska ha den bänken som den är! Inte köpa en massa färg!^^ Trä är alltid det mest naturliga! :)

Puss!

2011-04-25 @ 19:56:13
URL: http://theoonlyoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0