Knäckt!

Jag är så knäckt på min Sylvester och vet inte riktigt va ja ska göra? Han är totalt omöjligg verkligen nu denna årstiden! Jag försöker o försöker tills han blir "snäll" men sen e han lika jävlig nästa dag!! Så va gör man? orkar inte met! Får nog bli kastrering men just nu tror ja d är försent, ska kolla upp detta, d e lite synd dock för skulle gärna vilja ha ett föl me honom o Cassie!.:( Men men får väl se va d blir, e snart långledig nu så då ska ja ta han ettt redigt  tag när jag har mer ork.. Han är väldigt jobbig med huvudet, nån som vet va d kan bero på? alltså han slänger d överallt o nockar mig titt som tätt och han e jävlig mot d andra hästarna med! Tycker synd om dem:P Men Cassie e ju så bestämd så henne kommer han inte så långt me önskar ja kunde vara som Cassie ibland!:P  Aja lite ledsen e ja nog men d ger sig väl va som händer!
 Annars har Min dag idag har sett ut såhär!:)

05.30- Klockan ringde
05.45- Tog ja mig ur sängen
6.15-Åkte mot jobbet
7.00-16.00- Jobbade
17.00 Påbörja maten (Hemmagjorda vitlöksbiffar me kokt potatis, grönsaker sås och stekt lök)
18.15- käka
18.30-19.30- satte upp ´resten av stora hästhagen, slog ner stolar o drog tråd, blir släpp där t helgen:):)
19.30 . Bar ut en jäkla massa hö ut i hagen
19.50-21.10- Var i  Stallet, Rykta och lekte hovslagare blev helt svettig av bara en häst men tog lite på allihopa, d e tufft, förstår inte hur hovlagare orkar me flera hästar på en gång!
21.10- gjorde mig ordning för natten och nu ligger ja i sängen me datorn!
22.30- Sovadags!

Fullspäckad dag  och är nu helt slut! Som tur är är det bara en dag kvar att jobba!:D Lycklig! Fick lönebeskedet idag och tjänat nästan 29tusen före skatt!:P Undra då va nästa månad blir!:)



Hoppas alla haft en toppendag!

Pusssas





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0