Rundbalar!

Höööö!

Idag efter jobbet fick vi skynda oss att röjja ur ladan för det skulle komma ett lass me rundbalar! sen kom han me världens snyggaste traktor, haha ja om man nu kan klassa trakotrer för snygga!;) Den va rejäl och bak på lasset fanns något som gjorde mig lycklig, haha jo fint frääääscht hö! Är mina djur lyckliga är ja lycklig! Och spån och hö är nått som gör att ja skiner extra! haha.. Så nu har ja bunkart upp! gick på 3500kr, och en annan dag köpte ja foder föt 1000kr och sen ett  lass småbalar hö för 500kr som min kräsna häst vägrar äta! Pengar i sjön bara för man har en bortskämd en.. Jaja blir ruinerad! Haha kommer väl ligga back på kontot när ja åker tillbaka t Oz!;)

På jobbet hamna ja vid maskin, en som ja inte är direkt van att vara vid men dan flöt på fint!:) blir troligen där imorgon med! Men nu verka d som d inte blir jobb hela veckan iaf! Suck! Men men blev ju nån dag iaf!:)

Även köpt ett nytt snyggt vintertäcke t Sylvester och en svart lädergrimma! Han blev mumsig min pöjk!:)

Ikväll har jag även gjort tacos, vi var 5t pers som käka!:) Mys!:)

Nej nu ska ja nog nana, blir tidig kväll idag, ich bin todmude! dödstrött...

Här är en till bild Vickys gjorde t mig i photshop!:)



Imorgon så får vi se om d blir Bodypump! Vill ha riktigt fit kropp nu innan Oz eftersom ja har tedens att lägga  på mig där nere!;) Så då är d ju bra man e skran när man kommer dit så blir man ist normal där, fast tror aldrig min kropp skulle tillåta mig bli för skran, inte heller för fet för den delen.. Min kropp är bra.. Peppar peppar...

Köss på er!




Kommentarer
Postat av: madde

Heej.. Ja de gjorde dem.. hihi

2010-09-29 @ 14:05:03
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0