Övertia!

Övertid 13 timmar..

hahaha kom hem, stappla uppför trappan, raka vägen t mitt rum nästan o stupa ner! vägrar röra mig en millimeter till idag! Så jäkla otränade ben så d är skämmigt, kan inte gå nerför utan att d känns som benen ska brytas av eller falla loss från midjan! ;) Men jobbat 13 timmars pass idag o imorgon blir d upp tidigt o jobba, sägs d inte att andra dagen efter träningen e värst? inte mtk o se fram emot imorgon me andra ord!;)

Hel galet att ja kan få så mkt energi av övertid, haha har världskul åt allt, och har big plans nu med men vi får se om d blir nått framöver;)

Ikväll eller imorgon försvinner 20.000 från mitt konto:( Dock ska bara brorsan låna dem ett tag för han ska inhandla en ny fyrhjuling o min pappa får hans andra nästan nya och den är vägreggad, så nu Madde kan vi burna runt var som helst när som helst;) Denna är Ubersnygg me! Love it!



jag på jobbet för langesen!

nej gott folk nu blire natten, hoppas ni får sötast drömmar, själv ja ska försöka få en glimt av min framtida man i mina drömmar inatt;)!

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Madde

Grymt då får vi ta en tur nån dag när du är ledig då ;)

2010-09-10 @ 08:06:15
Postat av: Emelie

Då kan ju jaaaaaaaaaaag få den som pappa hade! Den rööööda! :D

2010-09-10 @ 21:18:09
URL: http://whataboutemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0