Hamncompagniet!

ÅMÅL

Hade en trevlig utekväll igår me Emma gumman!:) Haha d va tydligen någon känd Daniel da silva där, haha aldrig hört talas om männsikan, men Emma va grymt lycklig för hon fick två gosekramar av han! hihi!

Hade mkt trevlig kväll! haha förutom när brorsan blev utslängd! D va väl lite tufft där ett tag! haha sicken bror en har!;) Fast han är ju bästa lillebror ändå!:)

Idag visa ja Nats häst för några, hon ska ut på foder,säljas och dessa människor verka grymt duktiga så ja hoppas verkligen hon hamnar där, nu e d ju inte min häst men ibland får man en bra känsla av folk!:)

idag har ja rakat mina mysiga gorilla ben, men till vilken nytta?;)

Bjur på en bild Vicky gjorde t mig på Photoshop!:)



En mkt fin låt ja fick höra igår o som jag älska me en gång!

http://www.youtube.com/watch?v=cgNTRRrpSjQ

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0