haha

Hejhopp!:)

Jobbet har gått bra idag, fick stå vid pacon, haha där ja vanligtvis brukar få morgonfisar o står ut me o se nån gräver i öron, näsa eller ravaför att sedan lukta på va den hitta i dem hålen !, men inte idag och vem är inte gladare än mig? ;) tss!

Sen undrar ja om d finns nån som är intresserad av häst eller hästar eller vet någon, då Nathalie vill ha ut Sharon på foder och han i Mellerud vill sälja 3 ston! Så om nån vet nån får ni gärna höra av er:)

Sett när min snygging lekt i hagen idag, och vilka gångarter han har, svävar fram! whiiie ja har dem två finaste hästarna i världen!:) S&S!

hahaha älskar bilden under! så klockren!:)





Puss




Kommentarer
Postat av: Emelie

Du tog min sak på jobbet ju :o Jag gillar det stället XD ...bara för att det går fort att stå där :P Dock blir det rätt trööögt efter ett tag, men ändå är det kul :D <3

2010-09-08 @ 11:43:48
URL: http://whataboutemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0