Bodypump!

Hej!
Då har man varit på första body pump passet idag och det kändes jäkligt härligt, haha gött att d förslappade musklerna får röra sig lite igen! Ben jag är nog otoligt svag i, haha dem darrade som attans efter passet och i övningar som att bara sträcka ut dem i slutet var mega kämpigt, nått som också va kämpigt va triceps, men där har ja ju bara gäddehäng så d kändes gött and i hope ja har träningsvärk i de imorn ! Biceps och magen flöt på fint så där får d bli mer tyngder o press nästa gång;) Härligt nöööjd! Och har en den bästa träningskompisen, Emma gumsan!:) så skojj!

Va även in en sväng o kolla på vilka som spela i damlaget i innebandy, ska dit o provspela nån dag:) Whiie!



Sen vill ja gärna tipsa om lite grejs från hälsobutiken, köpte oss häromdan denna och tror den e grym känner mig faktiskt mkt piggare!:)


Så fina grejjer om du vill ha i dig alla vitaminer och få extra energi!:)
 sen bev d några tabletter för hy, hår och naglar, eftersom ja e så ledsen över min hy så hoppas ja innerligt de hjälper, även fått läkartid så nu hoppas ja på nån förändring i fejjan, för d är d värsta i mitt liv, förstör så mkt:(!

Övertid i morgon, so herlich så är nog absolut dags för natten!

söta drömmar på er!

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0