Too cold!

Fasen va kallt d har blivit ute nu.. Såndär Påtträngande kyla! 

Imorse fick ja ringa jobbet och fråga om ledigt, och det fick jag!:) Dels för ja blivit attackerad av förkylningsbaskilusker och de håller fortfarande på o plågar mig så tänkte kanske bra o ta de lungt nu innan resa så ja kanske kan vara bra tills på måndag, önskar inget hellre än att vara frisk på den l¨ånga flygresan, annars blir d väl som förra året då ja hamna i karantän i Kina! hahaha.. 

Och dels för att ja har mkt att stå i, har ringt runt massa idag o fått saker i ordning och fått iväg viktiga brev! så d känns skönt, även tvättat som en stolle, skönt att ha gjort! Nu e d bara städning o lite rensing så är ja fit for fight att åka sen!:) På mååndag 20.20 går mitt flyg!:) läängtaa..

Idag har ja även varit upp t far me fyrhjulingen då han trodde han glömt att stänga av kaffebryggaren men det hade han inte! o fy för att vara ute och åka fyrhjuling nu, haha fick slita loss fingrarna när ja skulle av då d va stelfrösna. Tänkte värma mig lite i huset men påmindes snabbt varför ja flytta därifrån, pappa hade 10 grader inne i huset! brrr!

Sen fick ja mitt lönebesked ida och tappa hakan när ja såg det, räkna med 14000kr eftersom ja inte jobba full månad men ja fick jaggemejjen 18300kr! Jag älskar BÄCKE! haha:)

Nu ska ja sätta igång o göra bacon hamburgare sen baka bullar Mumsigt!! Måste göra åt all mat i kylen och frysen innan ja åker! Eftersom ja vet att d inte blir så mkt matlagning o bak me Rolf;) Tss!



Tänkte också berätta att jag är ägare till 50st omaka sockar! Vem har ätit upp ch roat sig med mina andra´par? De får bli sockjakt det!


Goa kramar till er alla!

hejsvejs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0