Supre!

Idag har ja varit småknäckt då ja vakna 14.00! Haha ja bara gapa när ja såg klockan. kändes hemskt! Missat en hel dag! Men antar ja sov så länge för somna kl 06.00 imorse för va helt omöjligt o sova, tror d e kroppen som inte ställt om sig helt ännu..

Flög in i duschen, käka sen bar det av till dit man kunde få hjälp med taxfilenumret, men d hjälpte en bara helt från början, typiskt så inte löstes det sig idag heller!:( sen gick ja ner till stan och blev imponerad på mig själv för hittade dit ja ville utan problem!:):) Jag va ju på jakt efter en klänning t Racet på tisdag.. Men hitta ingen som ja gilla nånstans, men hitta en massa ant.........

så nu har ja förlorat 1000kr på något som ja egentligen inte skulle köpt! Fast ja va tvungen! D va så snyggt och fiint och bara skrek efter mig! haha räcker väl att säga tjejer o gå i affärer?=P

Detta lilla blev d för alldeles för mkt pengar!

jeansshorts

En tjockare militärskjorta
2 par Jeansshorts, läckra?=)
Sen en metalliclila hårborste
och ett par brillor, d behövdes faktiskt då ljuset här nere är galet skarpt!

Vet inte om d går beställa t Sverige men här är min favoritaffärs hemsida om nån av vännerna är intresserade!:)

http://www.supre.com.au

Funderar på gå ut på restaurang o ta mig en drink, men känns lite  lodis att görat själv kanske!:( Hade önskat Linda va i närheten o kunde hängt me ut!:)

Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0