premiärtur!:)

whiiie idag längta ja hem nått fruktansvärt till hästarna för att pyssla!:)

Ledde bort Cassie till en åker medan Liza träna Julia, Cassie va supersnäll hela vägen bort, o väl borta satt ja upp på den feta skönheten!;) O ja kan bara säga att hon e underbar!:)
 Blev mkt skritt och övningar att stå still och stanna för d suger hon på, så pröva ja snabbt på traven och där gick d me super!:) Så vi hade en riktigt trevlig premiärtur jag och Cassie!:)



Älskar mina pållar!:) Scirrocco min egna uppfödning som bara är bäst, snart 5 år blir han med:) Så fort tiden gått, stor bebis nu;)!, Sen Sylvester om ja fick hem i April, han har absolut fångat mitt hjärta, charmigare får man leta efter han e ju bara 1 år!:) Sen Cassie nu, hon känns som en ridskolehäst litegranna, så trygg och mysig att sitta på och gooosig!:) Men nu blir d inga mer hästar här inte förutom fölis i Juni!:) Ska bli så grymt kul! kommer längta ihjäl mig i Oz!:)

snart e ja där, tiden bara rusar iväg!

Hoppas allt är toppen med er me kära vänner, e ju mkt depp o sånt denna årstiden, är ju inte direkt så att man gärna slänger sig ut i den kyliga vinden och regnrusket och mår gott av det! Men 20 dar till för mig i detta kalla Sverige!:)  Haha fick frågan va ja skulle göra i Australien egentligen nu, men ska ju på Melbourne cup!:) sen söka upp en av mina bästa vänner, Linda, o vi ska dyka i Barriärrevet och besöka fraser:) Och jag ska föröska våga mig på att hoppa fallskärm!:) sen får d bli dit vinden för oss, jobba och ha det bara helt underbart!:) Funka ju så himla bra sist! :)

sov så gott o dröm sött!

Pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0