Njutiiiit!

Tjenis!

Haha tror nu jag fick tummen ur och fixa txfile numret idag som ja skulle? haha nej icke..

Istället blev d en tur ner till Botanic Garden och ja bara njööt! Älskar Australien, alla fina växter o djur överallt! :)
 haha d va en massa kakaduer överallt och jag såg på youtube för ett tag sen en musikälskande kakadua som dansar, skitcoolt, Snowboll tror ja han heter om ni vill söka,
 haha så ja försökte spela musiik för dem o få dem att rocka loss, och i mitt stilla sinne så gjorde dem det, wuppiwoppi 15 styckena dansade kakaduer!:D  men funka inte i verkligheten tyvärr!:( Dem bara kolla på mig:( tråkigt!

 Så varit där d mesta av dagen och solat me för idag va d superfint väder!:)


Botanic Garden:)

kakadua
En (Dansande) Kakadua!:)


Mohahaha ja smygtog kort på kineser i skolkläder! fint va?=)


kolla här mor vem som va med mig;)

pussokram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0