Mysigt!

Mysstund

Precis haft kv'llsmys med bästaste Sylvester, satt inne hos honom mega länge och det kom tårar, fy va ja e känslig men fick separationsångest, Kommer sakna han otroligt, ja åker ju om bara en och en halv vecka! Älskar verkligen den hästen mest av allt! Jo ja har Cassie och Scirrocco med, men cassie har ja inte känt så länge än för att känna det och min andra älsklingsgubbe har ja inte i stallet, han blir troligen utlånad tills 2012  förresten:,(  saknar han så det gör ont, men vet att han har de super så där känns d ändå bra! Men jag kommer ju tillbaka igen! Men ändå så jobbigt!

bara jobbar gör ja annars, jobba övertid igår, jobb på söndag, baldersnäs, och sen hela nästa vecka jobbar ja i fabriken sen på lördag nästa helg bär d iväg t Borås och måndag går flyget till först helsingfors, sen thailand och sen australien! blir en lååååg resa! men ska bli gott o komma t värmen! Jag är stressad! kännert, hinner inte me nått, lördag är enda dagen ja e någorludna ledig så ska hinna packa o fixa allt, hö, spån, foder, säga hel då, skriva ut flygbiljett, visum, träna, jobba, sova osvosv....

Nej nu ska ja ta igen mig, mina muskler lider just nu, tog lite för mkt vikter på biceps på bodypump passet! hahaha så ser inte fram emot imorrn! Hade ett jättekul pass me goaste Emma och Madde!:) love it!

badminton dals långed

 hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0