Kebab!

Tjooho!

precis fläskat i mig en stor fet kebab, så jäkla gött:) Sluta tidigare från Jobbet idag då ja skulle t läkarn som ja väntat på i år o dar! och så rätt ja hade, d tog mig 5 min där och väntetid på typ 2 månader, fattar inte va dem sysslar me, o han gjorde ingenting, haha bara tjata att ja inte får vara eller får bli gravid sen fick ja medecin! Men sliskig va han, haha han fråga hur d va me mig, och så fråga ja sen hur är d me dig då, svaret ja fick va ja nu när du är här är de bra! Inte sånt man vill höra direkt från en gammal man....

Idag fick älgjaktslaget en 11 taggare här:) Kul! så nu blir d älgkött, mumma!:)


Manly Beach

2 veckor kvar nu bara till j e tillbaka till den underbara livstilen i Oz!:)

pussokram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0