Hovis

Tjenare!

haha imorse när ja kom t hästarna va dörren stängd innifrån o ja börja grunna va i helsikke är d här, haha när ja kollar in genom fönstret så rör sig något på golvet, haha då ligger brorsan där;) sicken bror! Då hade han vart där sen 06.30 på möra!;) Så han morgonmyste me hästarna!:) Sött!

Idag annars så har Hovis varit här för första gången och verkat Min Sylvester, han va superduktig för att möta en hovslagare för första gången, stod fint som ett ljus!:) gick superbra så nu har han väldigt fiiina hovar!:)

På Söndag kommer Cassie:) Halvblodet jag var o kolla på,  Jag hoppades innerligt hon skulle vara hemsk så ja inte hade velat ha henne eftersom d är lite dumt nu men vi alla föll som käglor och hade till och med omröstning, och det var ett Starkt JA från allihop! Liza och Madde ville gärna träna henne under vintern:) Imorgon åker Nathalies häst också!:) Jag längtar grymt tills Cassie kommer!:) Whiie! Cassie var jätte lättriden och skön o stabil och sitta på!:) Och jättesöt och snäll!:) Men dock hade hon världens manke så kommer bli svårt o hitta sadel gissar ja på!:/ 






Även brorsan våga pröva henne!:)

Idag har vi vart Bfors, fick medel för mina ögon, sen blev d en snabbis på kinarestaurangen! Love Kina mat!:) Mums! och så blev d ännu mer foder t hästarna! haha har nog nu 12st 25 kg säckar!;) Borde räcka ett tag!:P

nu ska d nog bli t vila en stund, brorsan ligger o snarkar järnet här breve i soffan! hahaha.

Hejsvej leverpastej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0