herregud!

Ja d är bara vad ja kan säga om mig själv, för nu har ja gjort d igen fast i en mildare variant! 

jAG skulle in o handla så hade ja en ryggsäck på mig och fråga vakten om ja kunde gå in me den utan att de tror ja snor något!
o han bara ja visst inga problem!
 haha men på något sätt så lyckades ja välja en rulltrappa(???) istället för ingången till mataffären! Man kan undra vilken värld ja lever i ibland!
haha när ja kom upp så d va bara att åka ner igen och försöka smyga mig förbi vakten o hoppas att han inte skulle sett mig, men där stod han o bara flina o skaka på huvudet!

Syns nog lång väg vilken virrehöna ja är!

förövrigt kan ja inte sova, pigg som en lärka o kl e väl 04 på natten kanske?! blivit fruktansvärt depp varje gång ja sett mig i spegeln idag, ser ut som ett prickigt troll från skogen,:( det är deprimerande kan ja lova! Som desutom har bränt sig enbart i pannan o runt ögona så ser helrolig ut! så gick direkt o köpte mig zink då ja hört d ska va mirakel för hyn så nu väntar ja på bättre dagar för ansiktet!
Hoppashoppas!

utbjuden är ja med på Halloween på fest!:) jag som grunna på va ja skulle hitta på!:) så nu e ja glaa!

Pusss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0