Hello Australia!:)

hejhopp!:) Nu är ja äntligen i Australien igen och det käännns skiitabra att vara tillbaka! Hade sånt leende när ja landa! Hade ju en klump innan ja åkte och kände mig osäker men väl här känns allt kanon och spännande och har en massa saker ja vill göra  nu.:)

Flyget gick smärtfritt,  men måste säga att finnairs flyg är inge bra! Haha inte bekväma nånstans så där blev d ingen sömn på hela natten! Dock var dem fina o fräscha.. Kolla på en gör rolig bra film me bruce willis, den hette cops out!:) men hade sån otur för min tv krångla så d va enda filmen ja kunde se:( 

Väl  i Sydney åkte ja till Kings cross! ligger så himla mkt hostel här så tänkte d är lättast istället för ja ska röra runt! Hamna på Kanga, där ja o Linda var i Januari, haha och det roliga var att den killen ja skulle betala till kände igen mig, han kolla på mig och sa visst har du varit här förut, ja blev superglad, så roligt att d kommer ihåg en!:) Så bra minne vissa har eftersom d säkerligen checkar in o ut mer än 30 pers dagligen!
 Hamna även i mitt o Lindas gamla rum 301! Lite kul för har även samma säng, haha känns som förr;) Och delar rum me 4 killar, får hoppas d dyker in nån tjej senare:)

Har hunnit att varit på banken redan och fixat me pengar till mitt Australienska konto så känns skönt att ha d gjort! Nu bär d strax iväg o handla nödvändigheter och kolla upp flyg, bussar t Melbourne för blir nog bara här i Sydney 2,3 dagar! Jusst d ja, har redan också varit o sett operahuset och bron igen!:) D är så coolt tycker ja!:) Men nu blir ni nog lyckliga att höra detta, DET SPÖREGNAR OCH ÅSKAR HÄR! Är inte d typiskt min tur?:P :(

Sen har ja två väldiga funderingar och det är varför har inte Sverige skoluniform? Och hur svårt är det att använda deo?  Först Är det ju hur fint som helst me skoluniform och då blir ju barnen i skolan Jämnställda och då tror ja mobbning minskar? Jag tycker det ser så flott och bra ut. Här nere springer alla barn runt i skoluniform!:) Så det är något ja verkligen tycker sverige ska ta efter.
  Sen det me deo, satt i en minibuss förut och då kom d in en kille o satte sig i bussen och me en gång blev d svårt o andas och då är ja ärlig, lukta som människan sprungit runt halva jorden väl o inte duschat på hundra år ja fy som han stank!  Nu vet ja att ja är elak men man kan väl använda deo för att lindra sin kroppslukt lite iaf? D va d värsta ja känt och dras me d över en timme va en nära döden upplevelse! uääääh!

Hoppas ni alla har de bra där hemma och tack för alla lyckoönskningar ja fått!:)

Darling Harbours

Darling harbour!:)

Pusssas!








Kommentarer
Postat av: Peter

Du får ha en deo i fickan som du kan låna ut när du åker buss. men i detta fallet vet jag inte om det hade hjälpt : )

2010-10-27 @ 20:37:32
Postat av: nettan

Haha ja jag ska tänka på det nästa gång o ta me mig en extra;) haha snyggt om ja knackat han på axeln o smygit fram en deo, haha..

2010-10-28 @ 02:16:22
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0