85års kalas!

Heeej!

Ja då var min farmor 85 år fyllda och blev litet kalas på äldreboendet i billingen!:) Vi var riktigt riktigt många, blir så chockad varje gång man ser att man har så stooor släkt, och d slog mig att om inte min farmor hade funiits hade ingen av alla som va där idag funnits, förutom respektive då! Cooolt! Elsa var allt en bra producerare o låg på bra!;) hahaha.. hon e så goo!:) Alla i min släkt är så underbara!:)

Det blev smörgåstårtor som va smarriga och sen till kaffet budapest tårta som var utsööökt! d måste ja lära mig göra!:) Sen rulltårta!:) Så nu är ja som en boll, härligt belåten
! Men självklart glömde ja farmors present plus två andra grejjer ja skulle ha med mig! Jag och mitt minne, d är inte lätt o vara mig kan ja lova. Men får åka upp med d en annan dag här innan ja drar!:)

Hade superkul och det blev mkt skratt o tjöt!:)!

Tack alla för en trevlig kväll!:)

Farmors barnaskara

Haha hon va bra på föröka sig, här är alla hennes barn!;) Farmor är i mitten i lila tröja!:)



Jag och mina bröder:) lillasyster Emelie som fattas!:( Haha fatta va dvärg jag känner mig när ja ser mig själv på bild mina bröder är ju småå!

jonas jocke och jag

tjolahejfarborfrej nu blit d natta!

Puss




Kommentarer
Postat av: Emelie .

Jag skulle ha vart där, men blev inte så :(

Får åka dit och säga grattis någon annan dag ist .

Aja, fina bilder iaf ^^ :)

Kram på dig :)

2010-11-15 @ 12:55:42
URL: http://emelietheidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0