wwoofing!

Heejsan!

tyvarr har jag inte kommit ut i regnskogen da d lovades askovader och regn, men var har d varit? Stralande solsken hela dagen sa e lite depp, haha inte for d vart fint vader, utan for att ja da kunde ha akt! Men sags d ska vara daligt vader anda tills lordag sa vet inte nar ja ska vaga boka?  slar vad om direkt ja bokar o aker sa kommer ovadret!:P Skulle inte forvana mig ett dugg da regn har en forkarlek till mig! Inte kul!

Just nu haller ja pa skickar ivag en massa mail till en massa Wwoofing stalle, dar man jobbar i utvbyte mot mat och boende:) Hittat hur manga som helst ja vill aka till, fatt ivag 3 mail hittills sa hoppas ja kan fa nagot, ett av den drev ett turiststalle dar dem rider runt i bergen osv och d ville ha en wwoofers som hjalte dem me hastarna!:) Sen har ja skickat till en quarteruppfodning som ocksa behovde massa hjalp me hastarna:) Sa ja hoppas hoppas!

annars hander d inte jattemkt, ja o linda gick ut igar, drack gratis hela kvallen:) gyttans!:) Annars har ja inte umgatts sa mkt med Linda!:( tror hon har fullt upp me Boysen hon rest me sa lange for inte hor ja av henne mkt! Ja som tankte vi skulle hittat pa en massa men hon vet aldrig natt sager hon sa ja vet inte va d blir av allt! Men Jag ska iaf gora barriarrevet och skydive och regnskogen, med eller utan Linda!:)

jag och linda 
Linda
det dar var en riktigt jobbig kille om ja far vara san!

Annars bestar mina dagar mest av o gotta mig o relaxa, haha gjorde lite situps och armhavningar haromdagen o haft ont i tva dagar efter det! usch sa fort man ligger av sig! sa nu saknar ja mina traningsstunder me Emma! Haha dem Behovs NU! men om ja far jobb pa farm sa far ja val sa ja tiger o blir nojd! en blir lite forslappad av o ha det lite for bra.. inte Bra!

cairns lagoon
lagoonen
bungyjuump
Bungyjump

haha cool skylt! Dem ar sa humoristiska har nere o allt ar sa skoont! Inget som ar direkt superstrict och seriost! Sverige ar egentligen riktigt trakigt med allt sant! Allt ska va sa perfekt dar!

Nej nu ska ja fortsatta fortsatta fa ivag lite mail!:)

ha d gott allesammans!

puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0