Svårt!

Ja usch när ja berätta for linda om jobbet verka hon bli ledsen om ja reser iväg för hon vill resa med mig, så nu känner ja mig ganska kluven. För hon kommer ju bli själv om en vecka då killarna åker isåfall! Så blev lite jobbigt nu! Vill jättegärna resa med Linda och vill också jättegärna ut på landet.. Men så d e va man ska göra? kanske bäst o hålla sig till Linda och att vi hittar på en massa ihop ist? hästar har ja ju hemma?
Jaa jag känner mig kluven just nu... Får se va d blir av allt! om ja reser me Linda ska vi försöka fixa ett jobb på fraser Island som varar i två veckor! d hade varit lite grymt faktiskt!:) Och vi har fått ett erbjudande att göra heldag på barriärrevet nu för bara 64 dollar, perfekt:):) Men d sägs ju d ska va så dåligt väder i nästan en vecka så dröjer nog ett tag! Och idag har d mulnat på ganska bra så är nog snart dags för ovädret att komma! Haha vill ha d överstökat så man kan ta tag i allt man vill göra i sol!:)



Pusspåer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0