Lugn sista kväll.

tråkig är jag, haha men jag känner inte alls för att dricka nångång längre, e nog för ja längtar ut på landet.. linda har försökt fått me mig varje dag, haha blev ja hängde me ut i fredags och ja beställde in ett glas vatten bara! Hur rolig är jag?:P Haha förstår inte hur Linda orkar med, varje dag!:P önskar ja vore lite mer som henne ibland, va mer simpelt d hade vart.:)

Asch känner mig dum som inte är ute på min sista kväll, utan ist tänkte ja krypa ner under täcket strax! riktigt trött efter Barriärrevet! sagt hejdå till dem andra som nu festar för fulla muggar, d var hjärtskärrande:( Hoppas ja kommer få träffa alla igen nån mer gång i livet! Alltid lika hemskt o säga adjö!:.(

Gash upp mega tidigt och Börjar bli lite nervös, så sällan ja blir nervös nuförtiden men nu är ja nog de för att d e jobb inblandat! :)

.....................................................................

Min häst

Ja tror ja kommer få tillbaka min lilla Scirrocco efter sommaren då hon slutar skolan och hon vet inte hur d blir me jobb! Men kommer bli gör kul o få hem han tidigare, måste ja bara börja bygga lite extra boxar och jobba jarnet sa ja ha rad!:) ah längtar redan efter att fa borja bygga o planera, älskar fixa!:)



Nej nu ska ja nog bege mig t sängs!

Godnatt allihopa!

pussokram!



Kommentarer
Postat av: emma

så underbart du verkar ha det gumman :) så roligt att följa dej å dina äventyr men saknar dej här hemma, ingen träningsmotivation nu när min träningskompis är borta heller :( Miss U <3

2010-11-24 @ 22:19:06
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0