Do u wanna see my leg?

Heej!

Antar ni ar lite smabesvikna pa mig nu sa seg som ja varit pa att uppdatera har!;)

Men lever fortfarande for gott i Cairns varje dag, har sakerligen vaxt en storlek med! haha.. sa blir det nar man har det lite for bra och inte jobbar, ingen bra komination! Dagarna bestar mest av slappande vid poolen, lasning, shopping, film, bio, och MAT!;) jag alskar Mat, jag ar en fet person i en liten kropp tror ja! haha..

ja va har hant sen sist?

Ja har varit utanfor Cairns i regnskogen och vid ett underbart vattenfall:)

En gullig pojke tog me mig och Linda dit! Han hamta upp oss me en jeep kl 09 pa morgonen och me en snygg fyrhjuling pa flaket, sa vi tankte bara shit detta kommer bli skojj!:) det blev det, Akte rejalt offroad for att komma till ett 'hemligt" stalle som antagligen aldrig nagra turister ar dar vi motte hans kompisar och hans brorsor! haha Linda flog av fyrhjulingen en gang men de gick bra:D uppfor, nerfor, stenigt, brant och ja fick rejala blamarken i roven! Men attans va kul det var!:) Ja fick kora en stund, sen bada vi och knackte nagra cider uppe vid vattenfallet, hur underbart som helst! Efterat akte alla hem till hans hus, d va en 7miljoners villa och d hade en hast i tradgarden! :) inte sett hastar pa lange!:) Sen hamta Lindas reskompisar oss darifran pa kvallen! Va aven pa en strand och sag ut over en o som PINK brukar hyra!:) cooolt:)



Det var nog den basta dagen ja haft har i Cairns!:)

sen har jag och Linda varit och sett den nya Harrypotter pa bio:)

--------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon sa ar Barriarrevet antligen bokat! Som ja langtat! Sa nu hoppas ja pa fint vader!:) Aker dit me Linda, Chris och John!:) Och betala 95 dollar for en heldag, helt okej!:)

Sen har ja aven fatt "jobb" pa en farm uppe i cooktown, kommer bo dar i minst 4 veckor tror ja, da jobbar ja nan timme per dag for gratis mat och boende! D har 13 hastar och 600 kor och sen en massa djur och en massa massa frukttrad, sa tror ja kommer gora mkt fruktplockning! :) Kommer bli kul da det ar 2 till svenska tjejer dar!:) prata me dem idag och d sa d verka vara ett bra stalle sa guu va ja langtar! :) Fa rida massa, kopte mig jeans, skor och skjorta och jobbt-shirtar idag, allt for 140 spann!:P vilken tur ja har!:)

Kolla Dear John idag, stortlipa 3 ganger, va har hant me mig? stortlipa infor Linda, riktigt mkt med, haha hon bara kolla pa mig, sen grat ja aven pa harrypotter i biosalen, snorvla riktigt! Kan ja fatt nan hormonrubbning tro? D ar inte kul nar man inte kan kontrollera det......

Guuud va varlden ar liten, just nu sitter ja pa en restaurang, och sa kom en kille ja kande igen lite! Da va d en som va i Noosa nar vi jobba dar! 8 manader sen och han borja prata me mig nu! Hur coolt, sen kande han en svensk, och han kom precis nu och  gissa var han ar ifran? haha Dalsland! Ja blir knackt!


Pussss








Kommentarer
Postat av: Emelie .

Den nya filmen var bra, Harry Potter asså :)

Och kul att du skaffat dig jobb :)

Han från Dalsland, vet du vem det är?? :D haha

2010-11-23 @ 06:07:47
URL: http://emelietheidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0