Byron Bay

Bonjour!:)

nu har ja vart en vecka i Byron Bay o gillar d verkligen, underbart stalle, stranden, folket, utelivet! Men Linda har saknats d mesta av tiden! Saknar var tid nar vi borja bo pa hostel. Hade sa grymt roligt nar ja tanker tillbaka, haha tex i Sydney, allt galet vi gjorde o allt va sa nytt, vi kunde inte fatta att vi va i Australien, otrolig kansla va d. :) Men har Traffat ganska mkt folk pa detta hostel men inte kannt mig sa social d sista, ar nog for d e sa nara hemgang nu!  haha borde egentligen leva livet sa mkt ja kan nu d sista men finns  ingen energi eller lust riktigt, men d ar nog bara for d e sa nara att aka hem!

sydney

Imorgon aker ja tillbaka till Sydney, dar var resa borja:) Ska bli lite roligt, far se om ja hinner me o besoka operahuset igen innan ja aker hem eller blue mountain. Blue Mountain missa ja o Linda nar vi var dar sist gang och de har ja hort ar ett maste om man besoker Sydney! far se om ja gor d denna gangen eller nar ja kommer tillbaka. Har ganska sa himla daligt me pengar! ahah tror ja har 600kr kvar pa kontot.:P

sydney

Imorgon ska ja besoka Lighthouse har i Byron, d ar Australiens ostligaste del:) far se om min kamera vill overleva, den gav upp ett tag igar men idag funka den sa hoppas den funkar resten av tiden:)

Igar va ja ute o parta me nagra engelsman!:) d kom o hamta mig pa hostlet, haha men kande mig ganska ensam, d va typ 8 pojkar, alla yngre an mig och ingen tjej! :P Men hade ganska roligt iaf, vi korde massa drickaspel me goon sa blev ganska kalas, sen bar d ivag till cheeky monkeys, d stallet har vart galen alla ganger ja vart dar!:)

Nu har ja precis kollat Swordfish me Travolta, o grymt bra film:) Igar sag ja Walk the line me for forsta gangen o alska den, sa underbar muusik!:)

  swordfishwalk the line

 

Pusss

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0